duminică, 21 iunie 2009

Puzzle Effect

Deci..mai intai si mai intai deschideti poza pe care vreti sa lucrati


2. Acum mergem la Filter>Texture>Texturizer.. Puzzle texture trebuie sa-l selectati voi.. asa cum arata in poza... puzzle il gasiti in fisierele Photoshop/preset/textures



3.Arata bine pana acum ,nu?? o sa adaugam o margine..dar mai intai trebuie sa schimbam marimea pozei.. [ ALT+CTRL+C] eu am pus 110% width si 110% height .



4.Acum vom aplica acea margine de care vorbeam mai sus.. duceti-va la Layer Style si alege-ti STROKE, alegeti culoarea, marimea si apasati OK..

Nu ar fi frumos sa "stergem" cateva piese pt ca puzzle-ul sa para neterminat?? Pentru a face asta .. selectati o piesa.. cu ce va descurcati voi mai bine [pen tool, magnetic tool, lasso tool etc.] si mutati selectia intr-un nou layer [ Layer>New>New Layer via CUT]

5. In noul layer mutati piesa selectata unde vreti.. daca tot am facut acea margine.. ar fi frumos sa mutati pe margine ..s-ar vedea frumos..rotiti piesa selectata cum vreti [CTRL+T pt a trece in TRANSFORM..]

6. Datii piesei selectate un Dropshadow [tot la layer styles il gasiti si pe asta] faceti setarile cum va place voua.. si dati OK..



asta e ceea ce am facut eu.. voi de aici puteti "sterge" mai multe piese si sa faceti cum va trece prin minte.. eu doar v-am explicat cum sa faceti

tutorialul nu este facut de mine este facut de mirage

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu